Sunday, December 18, 2011

abang mas lukis cantik!! ;p ~

boleh kan kalau saya kongsi ceritta lukisan saya dan adik beradik? ;) heee..mesti boleh juga..
sebab pe? sebab saya dan adik beradik suka lukis~ ;)
pertama-tamanya, abang saya~ 
dia kawan karib saya.. 
dia penasihat saya.. 
dia juga guru saya yang banyak ajar saya erti hidup..
i miss him..;( 
abang mas.. dia juga cikgu lukis saya.. 
kadang-kadang saya cuba meniru gaya dia melukis, tapi tak pandai dan tak jadi pun..huhu!
..imaginasi dia tinggi.. seni dia sangat cantik.. sangat kagum ngan dia..;) banyak lukisan dia menjadi..cita-cita dia memeng nak jadi seorang kartunis.. tapi tak pernah cuba nak mintak pun.. tapi sangat menrik, dia memang berbakat..;) bagi je pen n kertas kat dia..habis dicontengnya..;)
ni lukisan yang saya amik dari buku dia diam2.hehehehe..tapi dia tak marah.. sayang mas! ;)
sory mas..dekna curi senyap2 gambaq hang lukih ,amik gunting boh kat fail..;) jangan marah noh  ..

mas, imaginasi dia sampai boleh melukis rupa manusia dengan nampak lebih 'real' dan tak senget. kalau saya lukis, habis la.. semua gambaq kartun..hohohoho

adik saya pun pandai lukis.. adik.. gelaran manja dia, dekpit.. saya, dekna..hehe..;) 
tapi dia lukis lagi sempoi.. ala ala hardcore.. huhuhu.. abang a'ih pun suka lukis.. dia suka lukis cita katun goku~ nanti kalau berkesempatan bernyawa lagi pasni, saya upload lagi~.. 
ciaw dulu..

assalamualaikum..;)

No comments: